مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:23021 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:17

سعي مي كنم مردم را راضي نگه دارم،لكن نه از راه منطقي مثل خوبي واحسان بلكه از راه باج دادن وتملق، خلاصه اين كه درخودكمتر احساس شخصيت ميكنم؟
سعي كنيد در مقابل ديگران ابراز وجود نماييد و جسارت «نه» گفتن به درخواست هاي نامعقول ديگران را در خود ايجاد كنيد و از عدم تأييد و رضايت ديگران نهراسيد. لازم نيست همه انسان ها از ما راضي باشند و ما را تأييد نمايند. براي اين كار بايد: اولا: خودتان را دست كم نگيريد. ثانيا: به خود تلقين كنيد كه تأييد و رضايت ديگران خوب است اما براي محترم بودن و ارزش داشتن نيازي به تاييد ديگران نيست. يكي از راه هاي موءثر ابراز وجود شركت فعال در بحث هاي كلاس سوال كردن از استاد در كلاس درس داوطلب شدن براي ارائه كنفرانس و سخنراني در كلاس يا ساير جاها به عهده گرفتن نقش فعال در مراسم اردوها و فعاليت هاي جمعي كه توصيه مي شود حتما آنها را انجام دهيد. ورزش و ساير تفريحات سالم خصوصا كوه نوردي و شنا براي شما بسيار مفيد است. سعي كنيد قسمتي از برنامه هاي روزانه و هفتگي تان را به ورزش اختصاص دهيد و آن را به هيچ وجه قطع نكنيد. به نظر مي رسد برخي از مسائل شما ناشي از احساس تنهايي و عدم ارتباطات اجتماعي باشد. بنابراين اگر ازدواج نكرده ايد توصيه مي شود در صورت عدم مانع جدي به فكر ازدواج باشيد و در صورتي كه ازدواج كرده ايد سعي كنيد روابط صميمانه تر و نزديك تري با همسر خود داشته باشيد. ارتباط بيشتر با اقوام دوستان و آشنايان نيز بسيار موءثر است. در مرحله بعدي گزارش دقيق تري از حالات روحي خود براي ما ارسال و در ضمن آن مسائل زير را روشن فرماييد: وضعيت تأهل كيفيت روابط خانوادگي شغل پدر ميزان ارتباط با پدر و مادر و كلا خانواده و اقوام و دوستان وضعيت كلي تحصيلي اقتصادي واجتماعي خودتان ويژگي هاي منطقه اي محل سكونت شرايط و موقعيت هايي كه بيشتر در نماز سستي مي كنيد افكاري كه در مورد نماز به ذهنتان مي آيد شرايط و موقعيت هايي كه بيشتر احساس حقارت و كوچكي مي كنيد واكنش ديگران در برابر اطاعت و راضي نگه داشتن آنها و نحوه اجراي توصيه هاي نامه حاضر و نتايج به دست آمده.

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.